Надання сервісного обслуговування.

Якщо вчасно не укласти договір на технічне обслуговування (ТО), то рано чи пізно з'явиться несправність і ваш домофон перестане працювати. Будь-яка техніка потребує поточного обслуговування. Домофон не виняток, особливо обладнання домофона яке знаходиться у під’їзді багатоквартирного будинку яке має властивість ламатися, зношуватися або бути поломаним вандалами чи хуліганами. Для вирішення питань, пов'язаних з підтриманням домофону в робочому стані, необхідно на фірмі утримувати службу сервісного обслуговування за рахунок відрахувань, що надходять від абонента за роботи по ТО.

ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ! Пам'ятайте, що щомісячні перерахування незначної суми за послуги з ТО у вигляді абонплати дозволить Вам постійно без проблем утримувати домофон в справному стані.

Також нами здійснюється сервісне обслуговування обладнання, встановленого сторонніми компаніями. Ремонт домофону на об'єктах, які не є абонентами фірми по послугах ТО, проводиться майстрами сервісної служби, згідно отриманих заявок в терміни від 3 до 10 робочих днів з оплатою виклику майстра в сумі 200 грн., А також вартості ремонтних робіт, матеріалів і обладнання згідно діючих на фірмі розцінок. Або заключивши договір на ТО. В такому випадку, фірма бере всі витрати по ремонт на себе!

Після підписання договору ми беремо на себе наступні зобов'язання:
Протягом 72 годин усунути несправність на місці.
У разі, коли несправність неможливо усунути на місці, можлива заміна обладнання на час ремонту.
Надати кваліфіковану консультацію по роботі встановленого обладнання.

Перелік послуг технічного обслуговування, що надаются без додаткової оплати
За умови відсутності заборгованності

Виклик сервісного інженера Необмежена кількість викликів, за умови необхідності регулювання чи ремонту СКД
Регулювання швидкості закривання дверей, чистка, регулювання та змащування завіс Щокварталу для профілактики, або частіше за заявкою Замовника
Перевірка та регулювання електромагнітного замка Щокварталу для профілактики,або частіше за заявкою
Очистка зчитувача ключа, кнопок, решітки мікрофона та відеокамери Щокварталу або частіше за заявкою
Перевірка двостороннього аудіо та відеозв’язку з переговорним пристроєм та перевірка кнопок дистанційного відкривання дверей з квартири Щокварталу вибірково
Перевірка цілісності електропроводки та електроконтактів Щорічно для профілактики, або частіше за заявкою Замовників
Ремонт дверей За необхідності
Заміна доводжувача При значному погіршенні робочих характеристик
Заміна елементів СКД, що вийшли з ладу За необхідності
Ремонт або заміна квартирного переговорного пристрою(аудіо чи відео трубки) Ремонт будь-якої складності з безкоштовним встановленням іншого переговорного пристрою на час ремонту
Заміна електронних ключів У випадку браку
Модернізація СКД При неможливості ремонту
Відновлення СКД після вандального пошкодження, крадіжки Ремонт та заміна пошкоджених елементів